Share |

Άρθρα στην κατηγορία: Παιδεία

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home1/ithaca/public_html/sites/all/modules/views/views.module on line 879.
  • strict warning: Declaration of views_handler_argument::init() should be compatible with views_handler::init(&$view, $options) in /home1/ithaca/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_argument.inc on line 745.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home1/ithaca/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home1/ithaca/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /home1/ithaca/public_html/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 149.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home1/ithaca/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home1/ithaca/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home1/ithaca/public_html/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
Ιούλιος 4, 2014
  • "Κοινωνικό αγαθό είναι μόνο το νερό. Τίποτα άλλο. Μπορείς να ζήσεις και χωρίς ενέργεια. Μπορείς να πας σε ένα χωριό και να ζεις με τη λάμπα που ανάβαμε παλιά, δεν χρειάζεται το ρεύμα να το έχεις πάντα. Άρα λοιπό το ρεύμα δεν είναι κοινωνικό αγαθό".

Μιχάλης Ταμήλος, βουλευτής ΝΔ

Αύγουστος 8, 2013

ΣΗΜΕΡΑ, ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ: ΙΣΤΟΡΙΑ

Ο τρόπος με τον οποίο οι Πατέρες της Οικονομίας δίδαξαν την οικονομική ιστορία είναι ένα από τα πολλά κακά της μοίρας, μέσα στα οποία ζούμε εγκλωβισμένοι.

Ιούλιος 31, 2013

(Ακολουθεί κείμενο βαρετό και μεγάλο)

ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ

 Ήταν Μάρτης του 2013 και μέσα στην απόλυτη καταστροφή, κάποιοι έκαναν όνειρα. Ζούσαμε την επικαιρότητα της διάλυσης του ΤΕΙ στην Κεφαλονιά.

Ιανουάριος 4, 2013

 Αποσπάσματα από το βιβλίο TO TEXNIKO ΣΥΣΤΗΜΑ. Ζακ Ελλύλ. εκδόσεις Αλήστου Μνήμης

(To βιβλίο εκδόθηκε στη Γαλλία το 1977. Στην Ελλάδα εκδίδεται για πρώτη φορά)

 

Σεπτέμβριος 11, 2012

Σε μια εποχή που οι λέξεις έχασαν τη σημασία και το νόημα, εμείς παίζουμε με τις λέξεις και το φορτίο που κουβαλούν.

Κάνουμε πολιτική, με τη σοβαρότητα των παιδιών που παίζουν. Πολιτική σαν παιχνίδι.

"Εμείς"... Το "εμείς" θα θέλαμε να είναι το "Όλον" των ανθρώπων που δέρνονται αλύπητα από την ολιγαρχική αθλιότητα, το ψέμα και τον αυταρχισμό ιδεών, συστημάτων, κομμάτων και ιδεολογιών.

Σεπτέμβριος 7, 2012

Γράφει ο, εκ των αθλίων του ithacanet (και του Βίκτωρος Ουγκώ), Ιαβέρης ο Τάφιος:

Αύγουστος 25, 2012

Για να μην παίζουμε με τις λέξεις, όπως κάνει κάθε πολιτικάντης, είμαστε υποχρεωμένοι να επαναλαμβανόμαστε και να βάζουμε διευκρινιστικούς προλόγους:

Όταν εμείς λέμε "καθεστώς",  εννοούμε Ολιγαρχία. Το σημερινό πολιτικό δίλημμα είναι το ίδιο με αυτό που γέννησε την πολιτική, κάποτε στην Ελλάδα: Ολιγαρχία ή Δημοκρατία;

Εξ αυτού ορμώμενοι, όλα τα κόμματα που δεν μιλούν για δημοκρατία, είναι ολιγαρχικά.Το καθένα παίζει το ρόλο που του έχει αναθέσει ο σκηνοθέτης.

Αύγουστος 4, 2012

"Στις 6 Αυγούστου η Αγία μας Εκκλησία εορτάζει την ανάμνηση της Θείας Μεταμορφώσεως του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού".

Με αφορμή την επιθυμία πολλών να μεταμορφωθούν σε "σωτήρες", αν όχι των ψυχών μας, τουλάχιστον του τόπου και του έθνους, έχουμε ειδικό αφιέρωμα. 

Απρίλιος 22, 2012

της Μαρίας Μαγδαληνής

Οι προεκλογικές δεσμεύσεις δεσμεύουν αυτούς που τις πιστεύουν και όχι αυτούς που τις λένε.

 Η δική μου κολασμένη γιορτή είναι αυτή του Άπιστου Θωμά. Δεν έχω κανένα λόγο να πιστέψω τα λόγια, να πιστέψω στις ανάστασιμες υποσχέσεις, αν δεν βάλω επί των τύπον των ήλων το δάχτυλο μου. Και ως τώρα, δεν βρίσκω ούτε τον τύπον, ούτε τους ήλους. Μόνο όταν χαϊδεύω  τα χέρια μου και κοιτώ  τη ζωή μου, βλέπω τι μου συμβαίνει. Τι μου κάνουν.

Οκτώβριος 11, 2011

"Η επανάσταση είναι παιδεία, είναι συναίσθημα, είναι όνειρο, είναι αγάπη, είναι έρωτας, είναι όλα τα όμορφα συναισθήματα... Η επανάσταση δεν έχει καμία σχέση με τη βία , ούτε με την εξουσία"

Οκτώβριος 2, 2011

Το θέμα του χρήματος και η αμφισβήτηση των σημερινών συμβάσεων διαχείρισης του, αποτελεί τη βάση μιας παγκόσμιας απελευθερωτικής πολιτικής. Ετοιμάστε τα όπλα σας. Για να μας σταματήσουν, θα καταλύσουν αυτό που αποκαλούν "δημοκρατία" και θα καταργήσουν τις εκλογές.

Δεν είναι οι εκλογές που αλλάζουν  τα πράγματα. Είναι οι άνθρωποι και οι πολιτικές τους.

(Με αφορμή, την ιστορία του Βεργκλ, και το πως την εκλαμβάνουν κάποιοι, θελήσαμε να κάνουμε μερικά σχόλια. Δεν θα βγει νόημα, αν διαβαστούν τα σχόλια μας, χωρίς να διαβαστεί η ιστορία, γι' αυτό αφήσαμε τα σχόλια στο τέλος.Όσοι την ξέρουν, ας πάνε κατ' ευθείαν στο τέλος.

Σεπτέμβριος 27, 2011

Σημ "Ι":

(Απευθυνόμενοι στους "κατέχοντες" και, ταυτόχρονα, αδιαφορούντες για την αθλιότητα, τους είχαμε προειδοποιήσει.

Οι απελπισμένοι έχουν φαντασία και δημιουργικότητα.

Δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα πια. Μας ετοιμάζουν φυλακές. )

 

Σεπτέμβριος 23, 2011

Άκουσα τον εκπρόσωπο, εσάςτων 4 βουλευτών του Ιονίου, να λέει "τα μέτρα είναι αναγκαία". Κάτι τέτοιο θα δηλώσουν και οι επόμενοι, μετά την έξοδο από το γραφείο του τοποτηρητή των τοκογλύφων στην Ελλάδα. 

Δεν ξέρω τι να κάμω πια. 

Αύγουστος 24, 2011
Aνοιχτά  χαρτιά. Οδυσσέα Ελύτη
 
Πρώτη έκδοση 1974 (δυστυχώς...)
 
Πρώτα πρώτα η ποίηση/   απόσπασμα,
 
Ιούνιος 10, 2011

δωρεάν "εκπαιδευτικό" μάθημα

  • Μια μικρή διευκρίνηση, στην αρχή. Tελευταία, δημοσιεύσαμε δύο επιστολές αναγνωστών. Μία προς το βουλευτή και μία προς τον αντιδήμαρχο τουρισμού. Ήταν και οι δύο επώνυμες. Για δικούς μας λόγους και κυρίως, επειδή δεν είχαμε κάποια ένδειξη πως ήθελαν να δημοσιευτούν τα ονόματα τους, δεν βάλαμε ονόματα.

------------------------------------------------

Μάιος 21, 2011

  Γιάννης Δελής

  Γιάννης Δελής

Μάρτιος 26, 2011

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΡΟΥΣΗ

Εδώ και λίγες Κυριακές είχα σχολιάσει τη στάση του ΚΚΕ στα πανεπιστήμια, υποστηρίζοντας ότι φέρει βαρύτατες ευθύνες για το γεγονός ότι δεν κουνιέται φύλλο, τη στιγμή που βρισκόμαστε απέναντι στην κορύφωση της επίθεσης κατά του δημοσίου πανεπιστημίου.

Μάρτιος 25, 2011

(Διαβάστε μόνο το τέλος)

Ο Ρασούλης έφυγε, "πλήρης ιδεών". Κάτι τέτοιο ζήτησε να γραφτεί στον τάφο του.  Η γυφτιά και η εκδίκηση της.

Το 21 ετοιμάζεται για παρελάσεις. Η κυβέρνηση για Σύνοδο Κορυφής, όπου θα δώσουμε κι άλλα από το υπόλοιπο "ανεξαρτησίας", που μας άφησε το ρημαδιασμένο, ξεχειλωμένο και "αγνώριστο"  21.

Μάρτιος 24, 2011

ανώνυμος, αλλά Δάσκαλος του 2ου ΕΠΑΛ Αχαρνών, για την επέτειο της 25ης Μαρτίου:

Μάρτιος 21, 2011

Μέρα ποίησης, θέλατε;

Όσο υπάρχουν Αχαιοί θα υπάρχει μία ωραία Ελένη

και ας είναι αλλού το χέρι αλλού ο λαιμός

Κάθε καιρός κι ο Τρωικός του πόλεμος.

Μακριά μέσα στ' απώτατα βάθη του Αμνού

Φεβρουάριος 16, 2011

του Σταύρου Παπαδάτου, Σάμη Κεφαλονιάς

του Σταύρου Παπαδάτου, Σάμη Κεφαλονιάς

Καρδιά μου σιωπούσα ανατέλλοντα ήλιε! Μια πνοή σου μου νότισε τα χρόνια ως τα τώρα…Και η καρδιά μου, καρδιά που αντιστέκεται στο πυρωμένο χρυσό ηλιοβασίλεμα! Θάλασσά μου, ίχνος δικό μου και βογκητό παγκόσμιας μάνας !

Φεβρουάριος 16, 2011

της Στέλλας  Ο.Λιάτου

Γύρω στα μέσα του 19ου ο ρεαλισμός εμφανίζεται στη Γαλλία ως αμφισβήτηση του ρομαντισμού.
Χωρίς να λείπει και από παλαιότερες περιόδους , το κίνημα αυτό τώρα θα αποκτήσει το ουσιαστικό του περιεχόμενο ως κίνηση «ανάμεσα στην ψευδαίσθηση και την πραγματικότητα», ως απόπειρα πιο στενής σύνδεσης της τέχνης με τη ζωή, ως προσπάθεια μεταφοράς της οπτικής πραγματικότητας στη ζωγραφική επιφάνεια.