Share |

Τι έγινε στις 23;

  • Κανείς δεν το περίμενε πως το Αργοστόλι θα έκλεινε.
  •  Κανείς δεν περίμενε πως θα υπήρχε κάποια δύναμη, που θα έκανε ανοιχτή συγκέντρωση και πορεία , χωρίς το ΠΑΜΕ.

 Και η μικρή αυτή ιστορία γεννά ερωτήματα και θαυμαστικά. Γεννά και κάποιες δεύτερες σκέψεις.

Τι, πώς και γιατί;

-  Γιατί το "συντηρητικό" Αργοστόλι έκλεισε και το "προοδευτικό" Ληξούρι έμεινε ανοιχτό;

- Γιατί, ξαφνικά, "σηκώθηκαν ΟΛΟΙ από τον καναπέ τους", όπως θα έλεγε ο κ. Αλεβιζόπουλος;

- Γιατί τώρα και όχι το περασμένο καλοκαίρι, όπου οι ίδιες κεντρικές συνδικαλιστικές κάλεσαν τον κόσμο σε γενική απεργία κατά του μνημονίου; Τι άλλαξε;

- Γιατί το σύνολο , σχεδόν των ιστολογίων είτε δεν έγραψαν τίποτα, ασχολούμενα με τα καρναβάλια  είτε υποβάθμισαν το γεγονός;

- Γιατί ήταν πιο σημαντικό θέμα, για τα ΜΜΕ,  η αντιπαράθεση των 2 συλλόγων των επαγγελματιών και εμπόρων, από την απεργία;

- Γιατί κανένα ιστολόγιο ή ιστοσελίδα δεν έβαλε το ψήφισμα της Πλ.Καμπάνας;

- Γιατί οι 2 εμπορικοί σύλλογοι ευχαριστούν τη "σπίθα", που είναι το μόνο σημείο που συμφωνούν μεταξύ τους, μέσα στην αντιπαράθεση;  

- Γιατί οι συνήθως λαλίστατοι "αναλυτές" δεν μπήκαν στον κόπο να αρθρώσουν λέξη, να δώσουν τη δική τους ερμηνεία;

- Εκείνο το αίτημα ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΧΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, γιατί πέρασε "απαρατήρητο" και ασχολίαστο; Είχε μπει σε κάποια πρόσκληση για τη γενική δράση όλων, προέκυψε και σαν ψήφισμα της Πλ.Καμπάνας.

 

- Μήπως, πρέπει να ανοίξει διάλογος, ερήμην των κομματικών συστημάτων, για θέματα που δεν τα ακουμπάνε, γιατί καίνε;

- "Αντίσταση στο μνημόνιο". Και μετά τι;

- Δεν πρέπει να γίνει δικό μας θέμα συζήτησης και προβληματισμού, το τώρα και το αύριο;

Σε μια ανάλυση, ερμηνεία, εκτίμηση πρέπει να λάβουμε υπόψη δύο πολιτικά χαρακτηριστικά της 23ης Φεβρουαρίου:

- Απουσίασε το σύνολο των τοπικών παραγόντων. Όχι μόνο δεν είχαν παρουσία, μα ούτε καν μία ανακοίνωση . Περάσαμε ολόκληρη προεκλογική εκστρατεία, περνάμε τον πρώτο καιρό της νέας διοίκησης, τα πράγματα κάθε μέρα χειροτερεύουν και ΟΥΤΕ ΜΙΑ αναφορά των κομματικών τοπαρχών. ΑΣΥΓΚΙΝΗΤΟΙ.

- Στο ΠΑΜΕ , που αιφνιδιάστηκε και δεν περίμενε πως κάποιοι άλλοι είχαν τη δύναμη να κάμουν συγκέντρωση, προτάθηκε μια εβδομάδα πριν "κοινή εκδήλωση", χωρίς σήματα και ακόμα δεν απάντησαν.

(Τη συνέχεια την ξέρετε).

 

 

Θα θέλαμε να ακούσουμε σκέψεις και απόψεις.  

Σχόλια

Σωκράτης
369. β. ‘Μια Πολιτεία γεννιέται, επειδή όπως νομίζω ο καθένας μας δεν είναι αυτάρκης, αλλά έχει ανάγκη πολλών πραγμάτων…
…επειδή είχαν πολλές ανάγκες, μάζεψαν σε μια συγκατοίκηση πολλούς για επικοινωνία και αλληλοβοήθεια, και σ’ αυτή την συγκατοίκηση δώσαμε το όνομα Πόλις’.

409. β ‘…όταν όμως βρεθεί (ο πονηρός) ανάμεσα σε ενάρετους, δείχνει αδέξιος διότι δυσπιστεί σε ότι είναι καλό, διότι δεν έχει αντίστοιχα προσωπικά παραδείγματα.
…Η πονηριά αδυνατεί να αναγνωρίσει και τον εαυτό της και την αρετή, ενώ η αρετή συν τον χρόνο και την εκπαίδευση αναγνωρίζει και τον εαυτό της και την πονηριά’.

413. β ‘…και όποιος αποδειχθεί καθαρός μέσα από τις δοκιμασίες, να τον κάνουμε άρχοντα και φύλακα της πόλης’.

414. β ‘…Ο τέλειος φύλακας αντιμετωπίζει τους εξωτερικούς εχθρούς και τους εσωτερικούς φίλους με τρόπο, που οι μεν δεν τολμούν και οι δε δεν μπορούν να αδικήσουν’

‘Πολιτεία Πλάτωνος'

Φεύγε πολέμιον και τύραννον δανειστήν, ου γάρ
αιτούντα και ύδωρ ως ο Μήδος, αλλά της ελευθερίας
απτόμενον και προσγράφοντα την επιτιμίαν.

ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΗΘΙΚΑ
ΠΕΡΙ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ

Στο περιγιάλι το κρυφό
κι άσπρο σαν περιστέρι
διψάσαμε το μεσημέρι·
μα το νερό γλυφό.

Πάνω στην άμμο την ξανθή
γράψαμε τ' όνομά της·
ωραία που φύσηξεν ο μπάτης
και σβύστηκε η γραφή.

Mε τι καρδιά, με τι πνοή,
τι πόθους και τι πάθος,
πήραμε τη ζωή μας· λάθος!
κι αλλάξαμε ζωή.
(Γιώργος Σεφέρης)