Share |

Ζούμε μέρες ωραίες

Το πλοίο "Επτάνησος" έρχεται. Οι ναυτικοί βρίσκονται στη θέση τους και το ετοιμάζουν για το ταξίδι, παρά τις προσπάθειες του περιφερειάρχη κ. Σπύρου να μην έρθει. Ο κ.Σπύρου δήλωσε "κάνω μια έντιμη και ξεκάθαρη πολιτική χωρίς συμφέροντα". Προφανώς, η παρουσία του "Επτάνησος" σε Κεφαλονιά και Ιθάκη θα είναι καταστροφική για τα συμφέροντα των νησιών μας και γι΄αυτό ο κ. Περιφερειάρχης ψήφισε ΟΧΙ στο αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο. Πήρε αυτή τη θέση, με γνώμονα τα συμφέροντα Κεφαλλήνων και Ιθακησίων και κανενός άλλου.  Αλλά το "Αθηνοκεντρικό Κράτος" δεν τον άκουσε και η καταστροφή έρχεται, με τη μορφή πλοίου.

Κανείς δεν έδωσε σημασία και στα λόγια του ποιητή αντιδήμαρχου: "Κεφαλονιά το νησί. "Νήσος Κεφαλονιά" το πλοίο του". Ένα είναι το πλοίο. Όπως λέμε "ένα είναι το κόμμα". 

Ο κ. Σωτ. Κουρής είχε εκδώσει ανακοίνωση, με την οποία δήλωνε ότι είναι υπέρ της δρομολόγησης του πλοίου. Αλλά δεν έχει διαφωνία με τα όσα έπραξε ο κ. Σπύρου (ειπώθηκε σε κοινή συνέντευξη). Η συνέντευξη έγινε στη θέση ενός αναβλημένου περιφερειακού συμβούλιου, μια και 8 περιφερειακοί σύμβουλοι είχαν ...ίωση.

---------------------

Η αίτηση χορήγησης άδειας δρομολόγησης αφορά 18 μήνες και όχι μόνο τους καλοκαιρινούς, όπως άφησαν, αρχικά, να εννοηθεί ο πλοιοκτήτης κ. Δ. Λυκούδης και ο κ. Σπύρου.

Με φραστικές περικοκλάδες, ρίχτηκε καπνός στο γεγονός ότι δεν επρόκειτο για νέα δρομολόγηση, αλλά, πραχτικά, για απόσυρση του ενός πλοίου και αντικατάσταση του με άλλο(Στρίντζης στη θέση της Ionian Ferries). Όμως, "δεν κοινοποίησαν οι πλοιοκτήτριες γραπτή συμφωνία", κατά τον κ. Σπύρου, κι έτσι είχαμε την απόφαση που όλοι ξέρουμε. "Αναγκάστηκε" να φύγει το ένα πλοίο, επειδή θα ερχόταν το άλλο. Κάτι τέτοιο είπε στη συνέντευξη, που παραχώρησε.

Τα ΜΜΕ, όμως, προφανώς κακά πληροφορημένα, έγραφαν:

  • Ως γνωστό η εταιρεία έχει στείλει έγγραφο τόσο στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, όσο και στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, ζητώντας την αποδρομολόγησή της από τη συγκεκριμένη γραμμή. Το θέμα θα συζητηθεί στην επικείμενη συνεδρίαση του ΣΑΣ, που θα λάβει χώρα στις 18 Ιουνίου.Παράλληλα, η εταιρεία «Στρίντζης Ferries» επιθυμούσε να μπει στη γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθος με το πλοίο «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ». Μετά την πρόθεση όμως της Κοινοπραξίας να αποχωρήσει από την γραμμή Σάμη – Πάτρα – Ιθάκη δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι κατάθεσε ήδη αίτημα στο ΣΑΣ ώστε να αναλάβει την εξυπηρέτηση και της συγκεκριμένης γραμμής...
Πηγή: http://imerazante.gr

Read more: http://www.kefalonitikanea.gr/2013/06/blog-post_5331.html#ixzz2XIY9kn4Y

Οι ζακυνθινοί δημοσιογράφοι φαίνεται πως δεν ξέρουν τις προθέσεις της ζακυνθινής πλοιοκτησίας.

 

Το πλοίο, τελικά, έρχεται και ο κ. Σπύρου πρέπει να καταγγείλει τον υπουργό.

Εμείς, πάντως, είμαστε με το KKE: "δημόσιες συγκοινωνίες". (Λέμε και κανένα ανέκδοτο να περνά η ώρα).

Με μια πρόχειρη ματιά, είδαμε ότι το σύνολο εκπροσώπων φορέων, που πήραν θέση επί του θέματος, ήταν υπέρ της δρομολόγησης του "Επτάνησος".

Υπήρξαν, βέβαια, κι εκείνοι οι λαλίστατοι(ο εξής ένας), που σε κάθε τι που κάνει ο κ. Σπύρου παίρνουν επικριτική θέση, αλλά σε τούτο το θέμα δεν μίλησαν. Δε βαριέσαι. Για όλα θα μιλάμε;

(Για τον κ. Παρίση δε λέμε τίποτα. Ούτε αυτός είπε).

-------------------------------

Ας πιάσουμε, όμως, μερικά πουλιά στον αέρα, παρουσιάζοντας τα δικά τους λόγια. Ας δούμε, γιατί έγινε τόση φασαρία.

Η κ.Σαρδελή εκπροσωπεί την Ιθάκη στο περιφερειακό συμβούλιο και διετέλεσε και αντιπεριφερειάρχης.

Όταν το αίτημα του πλοίου "Νήσος Κεφαλονιά" ήρθε για έγκριση στο "Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών", η κ. Σαρδελή έστειλε επιστολή με την οποία καλωσόριζε κάθε νέα δρομολόγηση πλοίου που μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη και εξυπηρέτηση της Ιθάκης, αλλά, όπως τονίζε πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να διασφαλίζει βιωσιμότητα και για τις δύο εταιρείες, χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα, τόσο στη γραμμή, όσο και στα λιμάνια της Ιθάκης.

Εκείνη η αίτηση δεν αφορούσε δρομολόγια προς Ιθάκη.

Τώρα, που στο ίδιο συμβούλιο ήρθε το θέμα του "Επτάνησος" , το οποίο αφορούσε δρομολόγιο προς την Ιθάκη, είπε, αντικειμενικά και ανεπηρέαστα: 

  • Σας έχω αναφέρει, στην από 10.05.2013 επιστολή μου, τις ιδιαιτερότητες της Ιθάκης. Με την παρούσα θα ήθελα να σας παρακαλέσω, ακόμη μία φορά, οι αποφάσεις σας για την Ιθάκη να αφορούν όλο το ημερολογιακό έτος και όχι μόνο την καλοκαιρινή περίοδο.  Πρέπει να διασφαλίζουν ότι η Ιθάκη θα έχει τουλάχιστον τα σημερινά δρομολόγια τον χειμώνα, που το αίσθημα απομόνωσης γίνεται πιο έντονο για τους μόνιμους κατοίκους.Είναι νομίζω επιβεβλημένη η μέριμνα του Υπουργείου σας, ούτως ώστε η Ιθάκη να έχει όσο το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια κατά τη θερινή περίοδο, με πρόβλεψη όμως και για τους δύσκολους χειμερινούς μήνες.

(22.6.2013)

Όμως, σύμφωνα με τον κ. Κουρή

  • Η εταιρεία «STRINZIS FERRIES» είχε υποβάλλει τις 10/5/2013 αίτηση στο ΣΑΣ για την κάλυψη του δρομολογίου Κυλλήνη –Ζάκυνθο η οποία δεν αξιολογήθηκε καθώς αναβλήθηκε η συζήτηση του θέματος.
  •  Μετά από αντίστοιχη αίτηση της κοινοπραξίας IONIAN FERRIES (3/6/2013), να εγκαταλείψει την γραμμή Πάτρα –Σαμη-Ιθάκη, η «STRINZIES FERRIES» επανήλθε με την από τις 13/6/2013 επιστολή της, δηλώνοντας την πρόθεσή της να καλύψει ολοχρονικά την ανάγκη που προέκυψε από την συγκεκριμένη οικειοθελή αποχώρηση της κοινοπραξίας και δει με αυξημένη συχνότητα δρομολογίων, νεότερο και ταχύτερο πλοίο.
  •  

Αφού γνώριζε η κ. Σαρδελή ότι υπάρχει αίτηση, από 13/6/2013, για ολοχρονική δρομολόγηση γιατί βάζει το θέμα με ένα "πρέπει"

Ή ο "έντιμος και ξεκάθαρος", κατά δήλωση του, κ. Σπύρου όταν ψήφιζε "όχι" στη δρομολόγηση δεν γνώριζε την επιστολή;

Τη γνώριζε, αλλά προσπαθούσε να κάμει "καθυστέρηση".  Όπως γνώριζε κι ότι οι ζακυνθινοί ήθελαν να φύγουν από τη γραμμή κι έλεγε άλλα στη συνέντευξη του. Όλη η φασαρία έγινε για την "καθυστέρηση".

Στην ανακοίνωση του ο πλοιοκτήτης κ. Λυκούδης, στις 19/6/2013, γνώριζε την επιστολή για ολοχρονική δρομολόγηση. Απλώς, ζητούσε να ξεκινήσει ο Στρίντζης δρομολόγια από το φθινόπωρο. 

 

Όλη η συζήτηση και οι ναυμαχίες έγιναν για την ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων. Για το καλό της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης. Όχι για να μη χαθεί το καλοκαιρινό "φιλέτο" από μία εταιρεία.

Πολύ ναυμαχία για το τίποτα.

(Το δημοτικό συμβούλιο Ιθάκης, χτες, πήρε καθαρή θέση υπέρ της δρομολόγησης, μια και γνωρίζει ότι οι ζακυνθινοί ήθελαν να φύγουν και ο Στρίντζης να εξυπηρετήσει, ολοχρονικά. Το αντίστοιχο της Κεφαλονιάς, αρνήθηκε κατά πλειοψηφία συζήτηση επί του θέματος).

 

 

Περνάμε ωραία στα νησιά μας.Ευτυχώς, που όλοι ενδιαφέρονται για το καλό μας. Είμαστε ευτυχισμένοι.

Το λέει και ο ποιητής αντιδήμαρχος:   Είμαστε η

Κεφαλονιά, το Νησί της Ειρήνης, της Αλληλεγγύης και του Διαλόγου

  • "...Η Ευρώπη είναι η Χώρα μας και η Χώρα μας είναι το Σπίτι μας. Η Κεφαλονιά είναι το μπαλκόνι του Σπιτιού μας, που κοιτά το Ιόνιο Πέλαγος και η οποία μέσα από την ιστορία του μυθικού Γενάρχη της Βασιλιά Κέφαλου και της αγαπημένης του Πρόκριδος, ενέπνευσε διάσημους ζωγράφους, που τα έργα τους κοσμούν τα μεγαλύτερα Μουσεία και Συλλογές του κόσμου καταγράφοντας μυθικές σκηνές και εικόνες του Νησιού, τις οποίες ακόμα συναντά ο ταξιδιώτης που περιπλανιέται στα χωριά, στις ακτές, στα σπήλαια και στις λίμνες του...".

 

 

Πάμε για φραπεδιά σε παραλία του "μπαλκονιού" (το ίδιο κάνει, τούτη την ώρα και ο Δον ΨΥΧΩΤΗΣ).